Friday, July 31, 2009

පර්සි මනාලියන් ඇන්දවීමට යයි

රූපවාහිනි යන්ත‍්‍රයේ චැනල් මාරු කරන අතර වැරදීමකින් එය අයි.ටී.එන් චැනලයට මාරු වූ වෙලාවක දුටු දැන්වීමක් නිසා මගේ ඔළුව විකාර වී ගියේය.

වෙල්ලස්සෙ මහ නිළමෙ වෙන්නට පෙරුම් පුරන බස්නායක නිළමෙ තුමන් විසින් සංවිධානය කර ඇති මනාලියන් ඇන්දවීමේ වැඩමුළුවක සම්පත්දායකයකු වශයෙන් පර්සි මහත්තයා ද සහභාගී වන බව ඒ දැන්වීමෙන් කියැවුණි. ඒ මදිවට පර්සි මහත්තයා ගේ පින්තූරයක් ද එහි ප‍්‍රදර්ශනය විය.

වහාම පර්සි මහත්තයා සොයා ගොස් මේකෙ ඇත්ත නැත්ත සොයා ගැනීම සඳහා මම පාරට බැස්සෙමි. මා යන විට පර්සි මහත්තයා සිටියෙ මතට තිත තබමිනි.

"මොකක්ද පර්සි මහත්තයා, දැන් ඒ පාර මේ මනමාලියන්ට අන්දන වැඩමුළුවලටත් යන්න පටන් ගත්තද? ” මම ඇසුවෙමි.

"අයිසේ, තමුසෙලා වරද්දගෙන නේ, මනමාලියන්ට අන්දන්න මම යන්නෙ මොකටද? ඒකට එනව වෙනම නෝන කෙනෙක් ” පර්සි මහත්තයා සන්සුන් ලෙස කීවේය.

"එහෙනම්, පර්සි මහත්තයගෙ නම ටී.වී එකේ දාන්නෙ මොන කෙහෙල් මලකට ද?
"අයිසේ, මම යනව තමයි, ඒත් මම යන්නෙ එන මනමාලියන්ට අන්දන්න නෙමෙයි. එතනට එන ගමේ මිනිස්සුන්ට අන්දන්න. තමුසෙ දන්නෙ නැද්ද, මම හැමදාම කළේ අන්දන එකනෙ.”
මෙතෙක් වෙලා මාත් සිටියේ ඇඳගෙන බව වැටහුණු මම ආපසු ගෙදර බලා ආවෙමි.

Back to Home

No comments:

Post a Comment